| | PROTOKÓŁ
z dnia 25.05.2018 r
z części Walnego Zgromadzenia Członków SM "GÓRNA"
W zebraniu uczestniczyli członkowie Spółdzielni zamieszkujący na terenie osiedla "Olechów" w budynkach nr: 311, 312, 313, 314, 315, 316.
Na listach obecności złożyło podpisy 12 osób uprawnionych do głosowania.
Ad.pkt.1, pkt.2,
Zebranie otworzył przedstawiciel Rady Nadzorczej Pan Andrzej Pawlak, który poprosił zebranych o dokonanie wyboru Przewodniczącego Zebrania oraz pozostałych członków prezydium. Na przewodniczącego zebrania zgłoszony został Pan Andrzej Pawlak,
kandydatura została przyjęta jednogłośnie.
Z uwagi na niską frekwencję zdecydowano aby członkowie prezydium byli jednocześnie członkami komisji skrutacyjnej i wnioskowej. W proponowanym porządku obrad punkt. 4 połączono z punktem 2.
Do prezydium oraz komisji zgłoszono:
- Pan Andrzej Pawlak
- Pani *****
Za wyborem prezydium oraz komisji w w/w składzie głosowano jednogłośnie.
Prezydium ukonstytuowało się w składzie:
przewodniczący obrad Pan Andrzej Pawlak
sekretarz Pani *****
Komisja skrutacyjna i wnioskowa ukonstytuowała się w składzie:
przewodniczy komisji Pan Andrzej Pawlak
członek komisji Pani *****
Ad. pkt 3
Przewodniczący zebrania zapoznał obecnych z porządkiem obrad, który został przyjęty jednogłośnie.
Ad. pkt 5
Prezes Spółdzielni Pan Władysław Karolak przedstawił zebranym sprawozdanie Zarządu Spółdzielni za rok 2017 ( w załączeniu), omówił sprawozdanie finansowe oraz zaproponował przeznaczyć nadwyżkę finansową w wysokości 60,858,26 zł na zwiększenie funduszu remontowego zasobów mieszkaniowych. Podział dokonany będzie na każdy budynek znajdujący się w zasobach. Spółdzielni proporcjonalnie do powierzchni użytkowej.
Prezes poinformował o zmianach jakie zostały wprowadzone poprzez wejście w życie z dniem 17.09.2017r Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych i działaniach podjętych przez Spółdzielnię.
Ad. pkt 6
W imieniu Rady Nadzorczej sprawozdanie z działalności Rady w 2017 r. odczytał Pan
Andrzej Pawlak.
Ad. pkt. 7
Radca Prawny Spółdzielni omówiła zmiany jakie muszą być wprowadzone do statutu Spółdzielni w związku z nową ustawą o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 17.09.2017r
Ad. pkt. 8
Przystąpiono do wyborów członków do Rady Nadzorczej na nową trzy letnią kadencję.
Radca Prawny omówiła warunki głosowania. Uprawnionym go głosowania ( 12 osób ) rozdano 12 kart do głosowania.
Ad.pkt. 9
Wywiązała się dyskusja, która dotyczyła wysokości opłat za centralne ogrzewanie i ciepłą
wodę, możliwości zmniejszenia ponoszonych kosztów. Pani ***** i Pan ***** wnieśli uwagi do wykonania malowania klatki oraz prac związanych dociepleniem budynku. Prezes wyjaśnił, że będzie wykonany przegląd budynku, na którym obecny będzie inspektor nadzoru oraz wykonawca. Wszystkie usterki i niedociągnięcia będą usunięte i naprawione.
W trakcie dyskusji komisja zebrała karty do głosowania i przystąpiła do liczenia głosów.
Wyniki głosowania przedstawił obecnym Pan Pawlak (załącznik )
Poinformował, że wszystkie głosy są ważne , Przewodniczący odczytał nazwiska kandydatów i ilość oddanych na nich głosów:
1. Białas Piotr oddano 8 głosów
2. Borowska Urszula oddano 4 głosy
3. Głąb Paweł oddano 4 głosy
4. Kacperski Henryk oddano 4 głosy
5. Kopka Katarzyna oddano 7 głosów
6. Majczyk Stanisław oddano 5 głosów
7. Okraska Andrzej oddano 7 głosów
8. Piotrowicz Maciej oddano 8 głosów
9. Płuciennik Halina oddano 2 głosy
10. Seweryn Zbigniew oddano 9 głosów
Ad. pkt 10 , 11, 12
Przystąpiono do głosowania w sprawie przyjęcia uchwał:
- uchwała nr 1 /18
części Walnego Zgromadzenia zatwierdzającą sprawozdanie finansowe przyjęta przez: - 12 głosów oddanych za przyjęciem uchwały
- 0 głosów przeciw
- 0 głosów wstrzymujących się
- uchwała nr 2 /18
części Walnego Zgromadzenia o przeznaczeniu zysku w wysokości 60.858,26 zł
( nadwyżki finansowej) na zwiększenie funduszu remontowego zasobów mieszkaniowych Spółdzielni
- 12 oddanych głosów za przyjęciem Uchwały
- 0 głosów przeciw
- 0 głosów wstrzymujących się
- uchwała nr 3 /18
części Walnego Zgromadzenia w sprawie udzielenia absolutorium Prezesowi Zarządu – Władysławowi Karolakowi
- 8 głosów za udzieleniem absolutorium
- 0 głosów przeciw
- 4 głosy wstrzymujące się
- Uchwała nr 4 /18
części Walnego Zgromadzenia w sprawie udzielenia absolutorium Z-cy Prezesa Gł.
księgowej – Barbarze Szuster za okres 01.01.2017 – 31.07.2017r
- 11 głosów za udzieleniem absolutorium
- 0 głosów przeciw
- 1 głos wstrzymujący się
Uchwała nr 5 /18
części Walnego Zgromadzenia w sprawie udzielenia absolutorium Z-cy Prezesa
Cezaremu Torzewskiemu za okres od 01.08.2017 – 31.12.2017
- 8 głosów za udzieleniem absolutorium
- 0 głosów przeciw
- 4 głosy wstrzymujące się
Uchwała nr 6 /18
w sprawie przyjęcia zmian w Statucie Spółdzielni -
uchwała została przyjęta jednogłośnie
Salę obrad opuściła jedna osoba
Ad. pkt 13
W dalszej części dyskusji obecni przedstawiali problemy , które występują na osiedlu.
Wszystkie nurtujące sprawy i bolączki obecni spisali na kartach wnioskowych.
Komisja skrutacyjna przyjęła 4 karty wnioskowe, które zostały przyjęte do rozpatrzenia i realizacji w miarę posiadanych środków.
Uchwała nr 7 /18 dot. przyjęcia do realizacji złożonych wniosków
została przyjęta jednogłośnie
Kończąc zebranie Przewodniczący podziękował obecnym za udział w części Walnego Zgromadzenia.
| |
| | | | | KONTAKT EMAIL | | | | biuro@smgorna.pl | | | | | | TELEFONY | | | | (42) 645 32 02 | | | | (42) 645 32 03 | | | | fax. (42) 645 32 04 | | | | | | NUMERY DZIAŁÓW | | | | Członkowski: 22 | | | | Techniczny: 21 | | | | Czynsze: 24 | | | | | | ADRES | | | | Spółdzielnia Mieszkaniowa "Górna" | | | | ul.Ogniskowa 13 a, 93-329 Łódź | | | | Numer konta bankowego 81 1020 3378 0000 1102 0010 8613 | | | | | | | | Mapa dojazdu | | | | | | RADCA PRAWNY | | | | Istnieje możliwość spotkania z Radcą Prawnym Spółdzielni po wcześniejszym umówieniu terminu. | | | | Gotowość spotkania oraz problem prosimy zgłaszać telefonicznie, pisemnie lub drogą mailową | | | | | | INNE TELEFONY | | | | Telefon alarmowy: 112 | | | | Policja: 997 | | | | Pogotowie: 999 | | | | Straż pożarna: 998 | | | | Pogotowie gazowe: 992 | | | | Pogotowie wodociągowe: 994 | | | | | | | | Pogotowie energetyczne: | | | | Północ: 674-34-35 | | | | Południe: 681-27-77 | | | | | | | | Zgłaszanie awarii po godzinach pracy Spółdzielni: | | | | (42) 640 41 05 | | | | (42) 640 41 06 | | | | | | PRZETARGI | | | | Brak przetargów | | | | | | PRACA | | | | Brak ofert pracy | | | | | | AKTUALIZACJA | | | | Ostatnia aktualizacja strony: 28.06.2023 r. | | | | |
| | | | |
|